WiKat WiKat
133
BLOG

Dwaj mocarze

WiKat WiKat Katastrofa smoleńska Obserwuj temat Obserwuj notkę 0

   Dwaj mocarze

 

Taki był ciąg zdarzeń :

 Na molo dwaj mocarze

Spacerując - sam na sam,

Układali zdarzeń plan.

 Ja przyjaciel : władca wschodu.

Ty reprezentant zachodu,

Ale mamy  wrogów wspólnych,

Więc plan zdarzeń – obopólny.

Ty mi przyślesz swoich wrogów,

To ja – na lotniska progu

Ich załatwię. Tak się zdarza !

Wylądują na cmentarzach.

 Za to ty masz – na zachodzie

Mnie wychwalać  !  I to co dzień.

Lat minęło od spotkania

Kilka i mocarz się zmienił w drania.

Układu  nie dotrzymuje !

Przyjaciela – krytykuje,

Robiąc przy tym groźne miny?

Z powodu tej Ukrainy ?

Dziwna  bywa - tak czasami,

Przyjaźń między mocarzami.

Chyba , że to tak dla głupców, 
 By Paliaków łub-cup, łub-cup.

 

WiKat
O mnie WiKat

spokojny, czasem złośliwy z hasłem : Prawda satyry się nie lęka zarówno w wierszach jak piosenkach.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka