WiKat WiKat
187
BLOG

AKTUALNY HRABIA FREDRO

WiKat WiKat Kultura Obserwuj notkę 0

 I Bul i Matoł w jednym stali domu.

Bul żył na górze, a Matoł na dole.

Każdy z nich  niby kumpel bez kultury

 Ale za to obaj o  miedzianym czole.

 

Gdy  przyszła powódź – szambo zalało Matoła,

Który skarżył się Bulowi, że my jedna szkoła,

A ty mi swe odchody to spuszczasz na głowę,

A Bul: chciałbyś brać z szamba jedynie połowę ?

 

Jam cwańszy a ty Matoł- Tobie do mnie kudy ?

A jak i mnie zaleje to do Ruskiej Budy

się schowam, a Ty w szambie utoniesz z kretesem.
           Tak być może z wspólników cwanych – interesem.

 

Oby tak się stało w najbliższych wyborach,

Bo szambo władców Polski  to jest istna zmora !

WiKat
O mnie WiKat

spokojny, czasem złośliwy z hasłem : Prawda satyry się nie lęka zarówno w wierszach jak piosenkach.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura