WiKat WiKat
250
BLOG

Kupowy problem

WiKat WiKat Rozmaitości Obserwuj notkę 2

 Kupowy problem  

 W telewizji usłyszałem . że problemy są nie małe

W sejmie podobno są dwa projekty.

 By od psich kupek oczyścić miasta:

Jeden zakłada, że w każdą kupę

 straż miejska wstawi chorągiew państwa.

 Oburzeni „faszyści”  będą je zbierać.

Miasta oczyści się z kup – do zera.

 A drugi projekt co da zarobić

Informatykom  bliskim cyfryzacji.

Żeby namierzać kupy Dżi- Pi-eSem

I powołać urząd tej specjalnej akcji.

Problem badają spece Sejmowi,

media i różne uniwersytety.

Idea każdy pies pod ogonem

ma nosić w mieście - małe tablety.

 Kiedy wydali- system nam wskaże:

 Miejsce, godzinę i wagę zdarzeń.

Problem jedynie, gdy pies robi siku.

Przy tym systemie „eWUŚ”  - to pikuś.

To będzie  w świecie – hit w rozwiązaniach.

 Lecz czy zyska  w sejmie większość w głosowaniach ?

 Czy będzie dyscyplina czy według sumienia.

Nie jestem posłem - dla mnie bez znaczenia.

 

WiKat
O mnie WiKat

spokojny, czasem złośliwy z hasłem : Prawda satyry się nie lęka zarówno w wierszach jak piosenkach.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości